REKLAMA
Znaleziono 9234 wyników
Wrocław: Wkrótce otwarcie nowej Biedronki na Borku. Powstanie w Galaktyceartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Wkrótce otwarcie nowej Biedronki na Borku. Powstanie w Galaktyce
Park handlowy przy ulicy Ślężnej funkcjonuje od pięciu lat. Mieszczą się w nim m.in. całodobowy klub...
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Nowa Sól] Strażnica jednostki ratownictwa pożarowego i ekologicznego
Nowa Sól
[Suchy Las] Ośrodek kultury Suchy Lasinwestycja
Pokaż inwestycję
[Suchy Las] Ośrodek kultury Suchy Las
Suchy Las
Biurowiec Eltroninwestycja
Pokaż inwestycję
Biurowiec Eltron
Wrocław, Fabryczna, Brodzka 10 b
Karolkowa 53inwestycja
Pokaż inwestycję
Karolkowa 53
Warszawa, Wola, Karolkowa 53
inwestycja
Pokaż inwestycję
Elektrownia gazowa Kozienice
Świerże Górne, Świerże Górne
CTPark Warsaw Nowy Konikinwestycja
Pokaż inwestycję
CTPark Warsaw Nowy Konik
Nowy Konik
firma
Pokaż firmę
P.P.H.U. Meblohand
Baranów, Jankowy 78H
CDI Konsultanci Budowlani Sp. z o.o.firma
Pokaż firmę
CDI Konsultanci Budowlani Sp. z o.o.
Bydgoszcz, Plac Kościeleckich 3
Diverge - Agencja Interaktywnafirma
Pokaż firmę
Diverge - Agencja Interaktywna
Wrocław, Legnicka 56
firma
Pokaż firmę
Dłucik Dental Clinic
Katowice, Małopolska 1
firma
Pokaż firmę
Pracownia Betonu Borys Ignatowski
Warszawa, Cieszyńska 2/53
[Polska] Polska przyciąga marki z różnych części Europy. Rośnie znaczenie i udział oferty gastronomicznej w centrach handlowych. Na popularności zyskują nowe koncepty handlowe i projekty wielofunkcyjneartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polska przyciąga marki z różnych części Europy. Rośnie znaczenie i udział oferty gastronomicznej w centrach handlowych. Na popularności zyskują nowe koncepty handlowe i projekty wielofunkcyjne
Na koniec III kw. 2017 r. całkowita podaż nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce wyniosła 13,5 m...
[Toruń] Centrum Biurowo-Usługowe, ul. Żwirki i Wiguryinwestycja
Pokaż inwestycję
[Toruń] Centrum Biurowo-Usługowe, ul. Żwirki i Wigury
Toruń, Chełmińskie Przedmieście
Kultowa hiszpańska marka odzieżowa Mango otworzyła swój jedyny sklep we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
Kultowa hiszpańska marka odzieżowa Mango otworzyła swój jedyny sklep we Wrocławiu
Kultowa hiszpańska marka odzieżowa z Barcelony – Mango otworzyła w piątek 26 maja swój sklep w stolicy Dolnego Śląska, na terenie centrum handlowego Magnolia Park, przy ul. Legnickiej 58.
[Warszawa] Galeria Północna w Warszawie poszerza asortymentartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Galeria Północna w Warszawie poszerza asortyment
Od momentu otwarcia Galeria Północna systematycznie poszerza portfolio najemców. W lutym ofertę pier...
[Wrocław] System dystrybucji biletów przechodzi w tryb on-line. Za bilet zapłacisz w kasownikuartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] System dystrybucji biletów przechodzi w tryb on-line. Za bilet zapłacisz w kasowniku
Więcej biletomatów, BOK-ów i stacjonarnych punktów sprzedaży, kasowniki z opcją zapłaty czy elektron...
Szwedzka marka modowa Mac O’Polo otworzyła pierwszy salon w Sosnowcuartykuł
Pokaż artykuł
Szwedzka marka modowa Mac O’Polo otworzyła pierwszy salon w Sosnowcu
Moda premium to wizytówka centrów Designer Outlet w Polsce. Coraz więcej ciekawych i pożądanych marek dołącza do grona najemców i rozwija sprzedaż właśnie w tych obiektach. Kilka dni temu ofertę Designer Outlet Sosnowiec uzupełniła szwedzka marka Mac O’Polo.
Galeria Młociny w Warszawie z szesnastoma nowymi najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Młociny w Warszawie z szesnastoma nowymi najemcami
Od początku roku należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny podpisała umowy z szesnastoma nowymi najemcami, rozbudowując swoją ofertę o marki takie jak m.in. Nike, Popeyes, Fielmann czy Lovisa, wzmacniając pozycję na rynku warszawskich obiektów handlowych. Nowi najemcy zajęli łączną przestrzeń o powierzchni ponad 3550 mkw.
Colliers podsumowuje rynek handlowy w Polsce po I połowie 2023 roku [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Colliers podsumowuje rynek handlowy w Polsce po I połowie 2023 roku [RAPORT]
W I połowie 2023 r. w Polsce oddano do użytku ok. 150 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej (głównie w ramach parków handlowych). To o około 40 proc. więcej w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Tym samym, na koniec czerwca 2023 r., łączny zasób powierzchni handlowej wyniósł blisko 12,8 mln mkw. – wynika z danych firmy doradczej Colliers. Eksperci firmy prognozują, że w najbliższym czasie czeka nas dalszy dynamiczny rozwój parków handlowych i centrów zakupów codziennych.
REKLAMA